HTML

Bob's adventures

Bob világgá ment, hogy animátori képességeit csiszolja egy másik kulturális miliőben. Kréta szép szigetén hódítja meg a nyaralni vágyó vendégeket. Feltett szándéka hogy szét effektelje és rémkedje a vendégeket, illetve bohóckodjon nekik. Ez a kis blog élményeit foglalja össze mindenki örömére.

kommentek

2011.08.30. 21:52 Tiborom

Már majdnem vége

Sziasztok.

Mostanában jelentkezett többször is a Bob, de valahogy a posztírás elmaradt, úgy hogy most mindent bepótolunk. :) A lényeg, a legfontosabb, amivel kezdeni kell, hogy Bobnak BARÁTNŐJE van. (HI5! :) ) Erdélyi a lány, kint dolgozik Bobbal. A képei között felfedezhetitek. Sok mindent mi sem tudunk. Aztán most következzenek az élménybeszámolók Bob szavaival. Az első egy régebbi kirándulás:

Hètvègèn kiràndulni voltunk a fonok ùrral, mondanàm kis milio volt, Tzermiado kornyèkère mentunk motorral. Hegyes vidèk, kicsit szètnyirtuk szegèny motort, de megèrte, utàna bementunk az osszes eldugott faluba a kornyèken, ès versenyeztunk melyik a legigènytelenebb. Egyèbkènt a nyertes falu Messa Lassithaki volt 34 lakossal. Mindenhol megàlltunk korulnèzni de nem csinàltam kèpeket a falvakban, hàzilag isznak :Dde azèrt egy kocsma van mindenhol.

Aztán pici hotel, meló, part:

A part mint helyi látványosság csak éjfélkor mutatható .Most màr csuklòbòl kiràzom a dolgot, igy a munkatàrsaimmal is kijovok szal. nincs para. most kicsit nagy a hosèg de ennyi viszont a hèten 3 emberrel fogyatkozunk szal kemèny idok jonnek ezutàn

Suli, mert persze az is fontos:)

le kell adnom a szakdolgàm vàzlatàt,elmaradt nèhàny vizsgàm,meg nem tudom sokàig kihùzni hogy ne jàrjak be pont 3 hetet fogok ìgy el skippelni ami mèg èpp belefèr ès elvileg okt. elso hètvègèjèn otthon leszek

Jövő nyár, tervek diploma után. Bob imád tervezni. Van vmi ismerőse Skóciában, annak meg egy hotelja, hogy értsétek a sztorit. :) Lehet jövőre is élni fog a blog?:)

jovore vègzek egybol indulok ki Angliàba, hàt Angliàba biztos nincs èrtelme ezt csinàln(animátorkodni)i ès sztem nem is lehet nagyon sehol de elsosorban a pènz motivàl vagy Skòciàba egy ismerosomhoz hotelba mennék dolgozni

És végül a mostani hétvége amiről vannak képek Fb-on (van közös kép a barátnőjével) és a mindennapok forgataga... Még a végén megsajnálom, hogy így unatkoznak :D

szal hètvègèn utaztunk amint làtjàtok,de az ùt nagy fos volt,a hegyeken àt kellett eljutni ide ès a kollègàm kihànyta a belèt is ùtkozben,a strand meg nem volt valami nagy szàm,de azèrt elvoltunk,jò nap volt ez,otthon fejeztuk be Hersonissosban a hegyi ivòban

nincs nagyon mit...kezdjuk unni magunkat Oskàrral ès azzal szòrakozunk egèsz nap hogy nèmetul beszèlunk a zsidòkkal meg hulyèt csinàlunk beloluk,igazàbòl csak ordibàlunk minden fassàgot nekik...de legalàbb az olaszom fejlodik

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.