HTML

Bob's adventures

Bob világgá ment, hogy animátori képességeit csiszolja egy másik kulturális miliőben. Kréta szép szigetén hódítja meg a nyaralni vágyó vendégeket. Feltett szándéka hogy szét effektelje és rémkedje a vendégeket, illetve bohóckodjon nekik. Ez a kis blog élményeit foglalja össze mindenki örömére.

kommentek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2011.06.10. 12:49 Bobazanimator

Az utazás és az első nap

 Sziasztok!

Mivel Bob laptopja tönkrement a reptéren ezért most még csak a fb posztok alapján tud velünk kommunikálni. 
Következzenek tehát: 

 

06.08.
betárcsáztam a koordinátákat,pontosan 12 óra múlva csúszok... addig fedezzük fel, mit lehet meginni ebben a világban

 06.09.
Mondanám kurva jól kezdődik az út...szétbaszták a laptopom a reptéren

06.09.
Na azóta behánytam a reptéri kajától, kiraboltak,elgázolt egy taxi Athénban es nem tudok felhívni senkit telefonon...good times :(
mondom,de nincs különösebb bajom es csak aprót loptak a cigányok
ugyanakkor az út volt a legszebb :) és már tudom,hogy légi kísérő akarok lenni jövő nyáron :D még csak most megyek át a szigetre,de eddig is olyan gyönyörű volt a táj :)

06.10.
Na túléltem az estét,megismerkedtem a kollégákkal,zömében olaszok,ami kifejezetten örvendetes nekem,mivel folyamat tudok gyakorolni. Amúgy látnotok kéne ezt a helyet,eszméletlen kemény. :) Tegnap elmentünk inni Chersonissosba és csomó olasszal találkoztunk. Aztán a főnök is kurva jó arc pl. küldetett értünk taxit a reptérre ingyé.
Nekem személy szerint Oszkár a kedvencem,ő ugyanis lengyel,a többit gondolom kitaláljátok :D Aztán,lassan sikerül felépülnöm a tegnap okozta kultursokkból, miszernt Grgo. tele van csini vörös csajszikkal :d Nem vicc,itt szinte minden lány vörös :P Asszem már most beleszerettem a helybe...ide is temettetem magam.
Ja amúgy helyi idő szerint 9 óra...és olyan 28-30 fokos átlaghőmérséklet :D

 

1 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása